|
今日成日都係屋企,,染左個頭藍色,,,不過好似唔多藍咁,,T^T""唉,,琴晚又冇乜點訓,,,今日又係好唔舒服,,,反胃
TIM呀,,,,勁辛苦,,,又胃痛喎,,,都唔知搞咩既,,慘慘,,,今日又係悶悶不樂咁囉!!!成日都冇出聲,,,呀萍又同我傾佢地D
野,,,傾到我喊,,,唉!!!件事都發生左成個月,,我真係唔知,,點解我仲可以喊得出,,呀萍你可能講得岩,,佢地又唔係我親
生呀妹!!!我都唔知我對佢地咁好做咩,,,可能真係唔值得,,!!!但係一當我諗起佢地點對我,,我就會無啦啦喊左出黎,,我
真係好辛苦呀,,,好想死左佢囉真係!!!個個都叫我原諒佢地,,比次機會佢地去改,,,你地又知唔知我有幾辛苦,??你地又
知唔知佢地點對我呀!!!講就講得好輕易,,但係我做唔到囉,,!!!點做FD呀??呢D叫FD咩??我係學校見到佢地咁開心,,我
真係好唔甘心,,我頂唔順呀!!!好憎自己囉!!!|日喊幾次,,,真係頂唔順!!!!今日個胃好痛,,冇咩胃口食野,,,所以冇食到
野,,,成個人好似好攰咁,,又唔想出聲,,又唔想傾電話,,又唔想出街,,我都唔知自己點,,,又唔知自己做咩事,,唉!!!死左佢
好過,,,今日劉敬偉同我講佢地D野,,又搞到我喊,,,佢同我講D野,,我真係唔知點,,佢話【比次機會佢地,,佢地唔想冇左
個好姊妹,,,佢地好後悔,,,佢地日日都唔開心都係為左你,,!!!佢地1定會改架!!夜晚我打比佢地傾電話,,,佢地日日都喊
架,,】我真係唔好信,,佢地有幾唔開心呀??我真係唔覺囉!!!我唔知應唔應該信,,我仲係覺得佢地所講既野,,所有所有野
都係厄我既,,!!!我唔信我唔知信呀!!!>W<""今日成日都唔開心,,!!!!個個都話想我變番以前既呀樺,,開開心心既呀
樺,,,對唔住,,我做唔到,,!!!! 多謝呀雪幫我整日記,,,!!!!>W<"
▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"

|