| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|

| 2005 年 8 月 23 日 星期二 |
 | |
笑我姿勢未純熟,,...吸了煙呼出眼淚!  |
|
今日唔多開心,,,起左身去左細檸個到,,悶悶地幫人打左幾粒鐘電腦,,,勁攰喎,,之後去食飯飯,,我同佢就''蛇''左
出去影相仔,,係旺角個邊,,,好多多多多人,,撞到我不知幾那痛,,,跟住去影相,,,今次仲唔令tim,,唔知係咪趕時間既關係
啦,,,影完啦,,剪個時就有人打黎啦,,,[仲唔死番黎,,大巴人等住你地呀,,,你唔洗食人地要食呀!']痴線的!!搞到我地臨急臨
忙咁,,排宛算數就死番去,,,唔知點解呢,,,佢地又冇閙我,,,但係偏偏我有種好想好想喊既感覺,,,但係始終都要死忍,,,唉,,,
食完飯就番屋企啦,,,同呀淳傾電話,,都算開心既,,,起碼佢哄到我開心囉,,,,今日444點幾先訓,,,,,救命,,,又要早起身,,,,
唉,,,>w<"
p.s: 多謝你呀細檸,,,E幾日多謝你陪住我,,,起碼比我知我仲有人對我好,,希望你唔會好似其他人咁!!!
淳,,我諗你知我想點,,,我知你知嫁,,,我真係唔想好似之前咁,,比人玩,,我真係冇乜信心囉,,,唔係話唔信你,,但
係,,唉,,,,,,,,總之1句講哂,,,,真係好掛住你,,!!!!>W<"
▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"

|
|
======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!
TIME"::︰::"[2005-08-23 11:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*
 |

|

| 2005 年 8 月 21 日 星期日 |
 | |
''是福不是禍﹏是禍躲不過!!  |
|
今日其實我係幾開心下架,,因為今日有好多野做,,,又要影相相又要唱kkk,,,,本身真係好開心架,,,不過唔
知點解個天偏偏要我喊,,,今日朝早喊左陣,,,我不斷同自己講唔好喊唔好喊,,,有人係度,,唔好喊出黎!!!!唉,,之後呆坐
左一陣,,,5點幾到啦,,,之後又同妹妹'''細檸'''影相仔啦,,,哇咔咔,,,好笑到我呀!!!不過今次影相都唔多令,,,麻麻地咁
呢,,,>w<"隻衰妹真係笑死我呀!!影完之後我地就直接去Neway City唱kkkk,,,個隻衰妹丫,,,簡直係方力申超級忠實
fans呀,,,全唱alex,,,救命,,,-3-''坐左幾粒鐘,,,10點幾到啦,,,咁我地就走啦,,,之後行行下街,,見到d帽仔幾令,,就每
人買左頂,,我粉紅色既,,,佢黑色既,,,好好笑呀,,,跟住去佢屋企,,,又搵部電話影相喎,,哈哈,,,佢簡直係控制唔到自己
呀,,,佢都唔知自己做梗咩,,嘻嘻‥之後都好夜啦,,,成12點幾1點先走人,,之後開左電腦一陣,,,唉,,見到d唔想見到既
野,,,搞到我成個人down哂,,,唔知點解啦,,,唉,,,>w<"
▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"

|
|
======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!
TIME"::︰::"[2005-08-23 11:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*
 |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | »
|