| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|

| 2005 年 8 月 10 日 星期三 |
 | |
傷心,,,,  |
|
唉,,,今日過得好悶仔呀,,琴晚成6點幾先訓呀,,,今朝11點幾就起左身啦,,,好攰呀,,,其實我好想訓嫁,,之不過又訓
唔到咋,,今日都係好唔開心呀,,,唉,,,我今日又好似之前咁玩電腦啦,,之後又同左依寧傾左陣電話,,跟住呀菁同文c佢地
add我喎,,,問我做咩事,,,問我msn個度做咩咁寫,,,仲問我係咪寫梗佢地,,,我好想講佢地知我跟本係寫梗佢地,,,咁我
咪問呀菁''點解你覺得我寫梗你''''佢又答唔出,,,唔知係咪佢都覺得佢冇理到我,,,冇記得我呢,,可能啦,,不過佢地一add
我,,,我就喊左陣,,,因為我諗番起以前同佢地d日子呀,,,唉,,,好慘呀好慘呀,,!!!我真係好辛苦呀,,!!係呀媽面前又要扮
開心,,扮到冇事發生咁,,,但係我真係好想喊,,好想喊,,我唔想再扮落去啦,,,!!就算而家呀菁佢地同我講對唔住,,,會理
番我多d,,,我都冇感覺啦,,,,佢地已經比左條傷痕比我,,,佢地已經好大力好大力咁介左我一刀啦,,,我個心好痛,,,已經
點都補唔番,,,係咪真係要做得絕d呀,,係咪要我真係當冇識過你地呀,,??
▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"

|
|
======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!
TIME"::︰::"[2005-08-10 02:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*
 |

|

| 2005 年 8 月 8 日 星期一 |
 | |
FD?? 我呸呀!!!  |
|
其實今日過得幾無聊,,,,今日10點幾就起左身啦,,,唉,,,起身玩左陣電腦,,之後又食野,,跟住又玩電
腦,,,總之就好悶啦,,,不過,,到左夜晚,,,我D唔開心事又發生啦,,我今日ADD|個人,,,我當佢係姊妹嫁,,,不過
佢E排成日都唔理我,,又唔應我喎,,,,唉*之後我已經覺得佢唔當我係FD囉,,我同佢之前好FD嫁,,,又有寫信
仔,,,,有咩心事都會講出黎,,,但係佢而家又唔理我,,,之後佢仲同我講當我係最FD最FD既人,,,個時我信,,但
係而家我唔信囉,,,咩最FD呀??個個人都係講大話厄我,,,,每次我對你地好你地都當我白痴嫁啦,,,唉,,,完來
真係冇人關心我冇人理我嫁,,,每次我唔開心個陣搵個人傾都唔得呀,,,,,,嗚嗚,,,,我隻眼真係好痛呀,,,,
喊到好痛呀,,,前日件事我都未喊完,,,今日又有|件事啦,,今日隻眼好腫,,,好痛,,,,介手!!
▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"

|
|
======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!
TIME"::︰::"[2005-08-08 11:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*
 |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | »
|