<
    
  -3-* [*WaI waI-]

°© [ *原來朋友戀人更高分=  "朋友 -[我當你1世朋友]*...  
® -維維-美琪-蛙蛙-珊珊-丸子-趴地-阿瑩-靚妹-


 
WAI82
暱稱: -3-*維維-]
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
低能相*
-又系悶的1天黎的-
超勊囉\0/*
長發-]
><"
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋


-又系悶的1天黎的-


         
4月14號*      
(呢幾日究竟系什麼日子牙!? 點解呢排可以甘悶架?? )
``ToDay.. .吾知做咩事甘訓得囉=0=" [-傻傻-]
-美琪-打左10個電話俾我-都冇聽到" >對吾住<* [-Sh!t=]
之後...*10點幾終於俾-美琪-嘈醒左了" *YO-YO*]
起身-整下野.玩下電腦個D拉* -美琪-[肥波]&[阿先]入黎長發囉-00-"
諗住等 ['媽咪']返黎同我傾計*點知,,,傾傾下@@" 突然好想喊囉 \0/"   唉...
傾完之後-00-' 諗住打俾-美琪-*點知,,,佢訓左覺囉!!  [`oH.Sh!t*..]
甘之後我系屋企又冇野做*咪整野陪['媽咪']落街買糖水食 ^^ `Ha`Ha=]買完['媽咪']走了-0-"
我就去搵(-牛大哥-)個D坐喇\3/"  超悶-悶到想死牙 \0/"
悶到系想返屋企架..不過屋企冇人 * [`D!U...]坐坐下...悶到要食野*=.= 
之後 同[S!U*丸]傾電電* 傾左陣- 話入黎青衣搵我唷^^YEAH!!!
等緊佢整野的時候*我就去左BBB /3\* B完又落長發周圍行囉....
系長發3樓坐左陣-00-* [S!U*丸]終於入到黎了 \0/" 差D吾認得佢囉" `哈哈XD=]
之後1齊坐* 原來有D人驚狗架囉" 哈哈^^笑死=]  坐坐下無拉拉有差佬囉*
之後,,,好彩(`*bb"丸子的愛狗)救左我同[S!U*丸]囉*但系,,,佢地就俾差佬逗囉"KEE...
過左陣- (傑仔)入黎青衣車[S!U*丸]返東涌 =] 無野做我又入埋東涌=0="
而家入左佢阿哥間房玩勁舞-00-' 打日記*

刊登時間︰2007-04-15 11:53 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 WAI82 的日誌)


tung 於 2007-04-22 05:03 PM 發表:
我地幾時都得閒既 ;你地呢 ?
不如你地搵日 得閒出得打比我地 ;
細MAN?佢發生JO好多野; 都系意料之外;
不過 算系自己拎泥 既''..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung 於 2007-04-15 05:34 PM 發表:
細MAN話.. 叫我地去BBQ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@" 甘想幾時牙??! 打俾我牙//*
我無所謂\0/*我都想見下細MAN" 你知吾知佢咩事牙?
Posted at 2007-04-16 06:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]