我今日同麥李同埋陳琬琬去左又一城既amc戲院睇哈利波特5!!! 1
點幾開始睇,睇到3點幾~~之後我地去左麥當勞食野,食完就番屋企。
之後就番到屋企既時候,我阿媽無啦啦叫我到屋企樓下個間百佳,原來係叫我幫佢拿野,好啦拿完D咁重既野都好啦~
之後重要我落街買燈管,整到我番到屋企就`成身都勁多汗!!!