我今天真係慘,比人的鬼左去操~~
好彩我話我要等我細佬放學先番得,所以先可以操少幾粒鐘咋^_^
由12點幾操到5點幾,但係好彩中間都有時間比我地放break,有一次仲搞笑3點幾放break放到5點幾係到打PSP,好彩都冇咁慘!!!^_^