20/9
星期日場比賽~東涌
輸了~四連勝終止
1:4~唉,,,對吾住黃柏佢地
不過都破到蛋~好開心~連續兩場都有波入,,傷左
踢完場波~趕番長洲,,,之後就去左海旁個間大排擋睇波
超激~全場一齊嗌
開心既星期日