好開心呀!!!嬴左@@
第一次打班籃就入決賽xD
成班黎打氣xD 5A班最多人^^
之後洛黎就到學界!!!!!
唉,,,阿聰受傷踢吾到!!!好大影響!!!
為左阿聰!!!!一定要更加努力!!!!!入決賽!!!
好好養傷啦!!!!!!
國豪個日生日!!!!!嬴左就係最好既生日禮物!!!!!!
加油!!!x100000000000000000000000000
終於食buffet啦!!!!Happy!!!!博愛之友^^
吾知去邊間酒店食呢!!!哈哈!!!! 諗起都開心x)