yo!yo!
琴晚既比賽~真係刺激@@
開波無耐就失兩球~
最慘就係阿賓~俾人鬧到七彩~五分鐘就俾人換走~
竟然,,,係阿賓換走冇耐>就追番球~
1:2維持到半場休息~大家都好吾開心~
下半場~我地既攻勢更加強~冇耐,,,郭樂近門射入2:2~
全場呼叫~不過2:2~我地都未滿足~攻!攻!攻!
終於~係一輪攻勢下~射成3:2~首次領先~
我地既攻勢沒有減弱~係完場前射成4:2~
最終以4:2擊敗對手~
下場和波都可以攞冠軍~
E家我地只差一步~就可以雙冠軍~加油!!!!