| «‹ April 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
笑死我 x)  |
分類: 未分類 |
十點幾....
阿聰搵我出街 ~
約埋D人去老林到坐 ~
之後去彗尾 吹水 ~
講番好多好笑野出尼 ~
笑到肚痛 ~
之後再去紅燈橋玩左D好好玩既野 ~
笑死 x)
2點幾先番屋企 ~
開心 x)
好耐未試過錦夜 ~
|
|
|
Cy_a23 於 2010-01-24 09:00 PM 發表:
cm
|
|