緊張Tim xD
仲有Three日就踢四強 !
可譽太強了 !
冇咩信心可以嬴到 !
--------------------------
聽日都要比賽 !
第九屆玫瑰崗挑戰盃 x)
黃竹坑遊樂場 !
加油 xD
要雙嬴 xD
冠軍我黎拉 xD