琴晚去天后廟睇波 ~
曼城對曼聯 ~
竟然最後10幾秒先比MU入 ~
失望 ~ 之後就去左踩單車 xD
踩踩下有人打黎 ~ 原來係佢 xD
真係估吾到 ~ 佢想搵人傾電話 @@
不過我係街,,,講左兩句就收線lu
一番到屋企就搵佢 ~ 問佢係咪想傾電話 xD
之後佢就叫我打比佢lu~ 傾左都幾耐下 ~
不過佢成日都吾得閒 ~ 又要保習...又要上堂 ....xD
勁開心lo xD