又差吾多到考試 la ,, 今次既考試特別重要 ,,(因為做錯一D事),,
所以應承班主任今次要比上學期進步,,,吾系就,,,(中四再見),,
但系因冇上堂既闢系,,D野系完全吾識 - -" 點算laaaaaa
不過我錦鬼死聰明,,,自習都得既,,, 考好呢個試 xD