11點落去反工,,去到教下寫單同幾它雜野,,,,
都教左成個幾鐘,,lunch 食安記(魚蛋撈面)正xD
2點幾開始多人lu,,老闆系甘叫我開傘,,好難開lo,,整親隻手都吾夠力,,死頂,,
3點幾有下午茶xD
都做得好輕鬆,,好過XX好多,,六點幾終於收鋪,,7點幾放lo
實習既關系(180蚊),,多過XX lo 又好多靚女wo 哈哈xD
21號都要反,,,實好多人拉~ ~ 一定吾會好似琴日甘輕鬆,,,
系甘多先 xD