今日又去海洋公園玩xD
搭12點15分出去!!!
黃柏~阿聰~阿馮~A倫!!!!五人行
真系好熱呀!!!! 決定搭的士去!!!!!
七十幾蚊~0~ 貴到死!!!!!
去到OP~睇熊貓先!!!!
之後就上去玩滑浪F船!!! 爽!!! 濕哂身 xd
跟住佢地玩太空摩天輪!!!我吾敢玩~0~ 睇下算!!!
搭海洋列車!!! 落機動遊戲城!!! 玩我人生第一次既過山車!!!
好驚!!!!全程吾敢打開眼!!! 成車得我一個嗌=0=
阿聰坐我隔離系錦笑我lo !!!!!!!
太熱拉!!! 走人!!! 又搭的士出香港仔食飯!!!
買衫庫去游水xd 游到十點先走人!!!! 跳水跳到上癮!!!!
又搭的士反中環=0= 今日第四次!!!!!
今日好破費!!!!!!!! 好彩聽日有工反xD
|