以前既二奶命都冇luuuuu!!!
變左四奶命!!!!!
今日去"不帝"踢禁毒盃!!!!!
我地發揮吾到應有既水準!!!!!
最後兩場都輸哂!!!!!!
郭色冇事luuuu!!!!終於出院!!!!
希望可以快D踢反波拉!!! 無左你攞吾到第一架!!!!
聽日又要出去比賽!!!!欖球比賽!!!!
仲有幾日又大一歲laaaaaa
World cup 決賽 xD