琴晚發左個好特別既夢,,,,,
就系係劉平記"見到(鐘嘉欣)自己一個係到食嘢 ~0~
好奇怪,,,,
點知今日放工個陣見到佢(鐘嘉欣)同陳豪系平靚倉個到拍野~0~
琴晚發夢見到佢,,,,今日真係見到佢!!!! 夢想成真 xD
真系好靚女呀!!!!!! 真人靚過上鏡 x)
吾系因為睇佢拍野,,,都吾會淋到濕哂身!!!!
但係係值得@@
反緊工個陣又見到(藍莓),,,, 係鋪頭行過!!!!
太靚女拉佢,,,, 可惜只系望左佢一眼!!!!
可惜!可惜!