今日訓到4點半先起身=s
之後同興洋去左快樂街
灣岸=D
長期無態=3=
完全要對住丫君..丫文..丫南..肥亨..4個夾車高手=v=
如果爆石係到你話幾好t_t
玩完去左踢波...
踢爛埋對鞋..shit..
出左大埔墟玩之後..運頭變左好多@@
多左個[賭檔]@@
多左好多o令仔o令妹..不過又要細膽= =
大墟e期複雜左好多@@
不多說...
聽日快樂街複卓!!
一定要擊敗丫文!!!!