唔知咩事好乖*v*
放左學返左屋企
5點幾出左搵佢地
之後返屋企食飯
食完睇e生
好多人= =
9點睇到10點
睇完搵文強..去左陽光睇佢地打機
睇到12點返運頭
比龜逗
下次咩都唔話無
好撚煩
逗完去左ok買野飲
12點半個個話眼訓散band
聽日踢學界
8強入4強
靈風從來試過踢入4強
希望可以創造歷史!
完
---------------------------------------------
#明天創造歷史!!