放學打比輝仔
又話唔搞
之後踢拖落街
見到細水..輝仔..2ling..文強..何健
之後又話唔關我地事..愈講愈亂=3=
返左屋企坐左陣
電話到...落去傾
嘩...洗唔洗20幾人咁誇張= =
連我細妹都係到= =
之後去左新街市平台
都仲係咁多人
之後對面黎左..傾左陣..又話無事-3-
之後走人
30幾40人係到..一陣d龜黎到都唔知點講- -'''''