今日病左無返學
係到諗
如果一開始就無我既存在係咪仲好呢
無我..琪琪就唔會搞到e+咁
而我都唔洗受咁耐既折磨
無我..屋企就唔洗用多咁多錢
無我..過去就唔洗有咁多人受傷害
就唔洗咁多人為我而擔心
對嗎=]
-------------------------------
#也許我的出現是一個錯