今日7點起身
嘩.個天黑到呢-3-
之後返學
好眼訓
頂到lunch食完飯返去訓教
1堂老師無返
2堂自修
爽死*3*
訓到放學
今日好凍
放左學返屋企
希望聽日無咁凍啦><
-----------------------------
#你知道嗎..我難以強忍傷痛