琴日返屋企訓左陣
訓到8點半
去左陽光搵佢地
之後過左快樂街
打左陣機
走個陣...嘩...20-30人= =
吹雞咁既樣入運頭-3-
去到ok..好彩無人
玩左陣..
見到細丁
蘇正叫[做野]
搵左一陣
係村口見到佢地
見李興認人..佢話等埋卓洪
原來運頭d人又搵緊我地
唯有放佢地走
運頭d人話我地d人有人聊佢地d女
黑衫...
好彩我著白底紅嬲..唔關我事-3-
之後去左我屋企樓下坐
仲係無人認..
唔通係少基?!
之後又去左火車站個公園坐
輝仔..蘇正..我..李興..黎黎..爆石..思敏..細彤..大頭..細水..黃朗軒,陳震志,六折..志達..小q..黎黎..肥浩..卓洪..劉邦..肥張
好耐無試過咁多人啦@_@
志達抵撚死..係咁放屁比人打xdd
之後追細水..哈哈
1打17?xd
比細水走甩左@@
捉志達磿柱!!!!!
滅[淫虫]xddd
過左陣..蘇正d女黎左
蘇正同李興去溝通溝通
好好笑..哈哈
分一半隻愀..哈哈
比肥張打中個鼻t0t
流鼻水禾-3-
玩到4點..走個陣..仲要玩..哈哈
真係好耐好耐無試過咁開心啦^^
返到屋企..玩左陣電腦訓左=]
------------------------------------------
#路邊的野花不要[睬]..會有手尾跟..
#大家::如果我地再係運頭玩到咁串..下下要搞到運頭d人..我地好快會無位企..係運頭唔好搞事啦
|