尋晚係快樂街玩左陣
同大頭,思敏..細彤..少基..卓洪
去左丫嫂到食野
見到家樂仔同佢條令仔
個個係條街到跳曬製
特別係思敏-3-
之後
再戰[快樂街]xd
無聊買左張馬卡玩下馬機
點知比我養養下隻馬嬴左GI *v*
超開心xd
300幾點..禁出黎30幾個銀仔-3-
文強拎幾個..蘇正拎幾個..輝仔幾個
得返10幾個
蘇正拎黎掉..哈
之後去左華記食野
爆石比人圍set..哈
唔好再串佢啦..就斬人xddd
1點幾去左中央捉棋....
全部輸曬比爆石..有無咁勁- -
4點左右..佢地去打機
我同大頭走
之後5點訓左....
今朝10點就起左身= =
----------------------------
#琪琪::假使當初可以為了你 忘了愛所有人
分開手去追尋 足可擁抱千萬人
即使天空海闊沒有愛 還有你這個人
即使不再光臨
|