好想快d到3月16號
我生日xd
記得上年..
成個運頭黎左xdd
比大頭..丫C..李興整醉左..
唔知今年仲會唔會呢xd
不過..今年18歲生日應該無咁簡單@_@
一定比人玩死....
也許我會遺憾沒有你在我身邊一起渡過.
一切都不如從前
再努力得到你的高興也沒有用吧=]
----------------------------
#永遠我都只係等待的那一個 等待著也許沒有可能性的結果`
先苦後甜是什麼?苦了這麼久..甜的在那裡?!