今日走lunch
去左爆快樂街xdd
結果都係輸xdd
係個到玩左陣散band
返屋企
琪琪
你地又出現左問題啦?
忍下啦.你唔係話過你地5年後要結婚咩
加油啦
咁容易就出問題
點捱落去丫
你地仲有好長既路要行
----
聽日放假..聽晚出去浦下先
好耐無出去浦過
係學校比個f4仔撞囉...
如果係條街到..你一早死左^_^
係學校撞到我無用架
不如出大埔墟撞下^_^
e+d細路仔真係.....on9
以為自己有小小料就惡曬?
一山還有一山高
100人既戰鬥你參與過未=]?
無料就唔好講咁多啦^^
你再撞多我一次
我敢保證你一定有好下場^_^
--------------------------------
#就算不甘心輸給你都不得不下台 她喜歡的是你` <---給琪琪的男朋友
為何力求完美 仍然被人嫌棄
即使花過 無窮力氣
但你揮揮手 不必喘氣
就已得到他 沒半點反擊餘地
如能共諧連理 閒言我也沒理
只想得到 情人包庇
但我偏心的 卻待你偏心
競選結果 猶豫內定 怎去共你比
*就算 不甘心輸給你
都不得不下台 他喜歡的是你
如何盡情落力 來學你
仍沒法 扭轉他的心理 看得起
就算 花一生飾演你
演得多麼細膩 無人伴我入戲
他想擁吻的 是你
危難時就算拋開我
也來為你展開兩臂
(連夜排練過的好戲
卻留待你演出結尾)*
為何別人能夠 為何我卻沒有
天資不夠 如何補救
若我也似你 會扮作天真
也許有天 會得到他幾秒著緊
琪琪男友 我的心聲
|