兄弟之間慢慢又開始步入舊路?
點解次次都係咁?
點解年年都要有1-2次係咁?
尋晚發生左好多事..不過幾好玩^^
蘇正..出返黎係唔到d..哈哈
原來band1既女仔真係好煩.....
某人a條女同某人b想溝條女嘈- -
事情有d複雜-3-
希望佢地無事啦
尋晚5點先訓..今日12點起身
一陣maybe去爆快樂街@_@
我以經有好多錢放左係馬機入邊t^t
---------------------------------
#也許你我這生都不會再相見[K]`