最後一個星期過左啦咁就,,
得返2日返學時間><
今日淋放學之前老師都識做
比我地40分鐘時間影相
係咁影xddd
放學同丫斯走
好耐都未試過=]
之後返左屋企換衫拎鞋
去到運動家比人玩囉咩事xd
個收銀員無啦啦對住我笑xd
又問我做咩唔著嬲..係咪心口掛住個勇字..吹脹xd
今晚去唱k唱通頂^_^
同學相----> http://www.facebook.com/photo.php?pid=1114602&id=1144784604#!/album.php?page=1&aid=49923&id=1144784604