今朝一起身就收到話今晚要出尖咀做野
文強講到好似去死咁
{{有咩情人想見就見下先啦}}
哈..之後去左搵斯雯
等左個半中-33-
同佢食埋個[[最後兩餐]]XD
食完去左搵蘇正個d
之後傾左陣計就出左大埔虛
個個都話要搵d舊情人見[[最後一面]]哈哈
文強仲嚇到人地d令仔走左xd
等丫等等丫等
等到8點9..終於行去皇室
又要等
等左1個中左右
話無事-3-
各散東西
同劉邦去左食華記..之後去金源
玩左陣返左屋企..腳仔軟
-----------------------------------
#我自知貢獻極微 未滿足你到完美
|