星期三
考完試去左搵李興文強
之後詩雯黎左
玩左陣吹bb
對面粒水..咁廢學咩人做大佬^_^
之後返左運頭
之後去左搵詩雯
傾左好多野
不過最後佢都係決定同佢散..唉
之後同佢去左食壽司同糖水
食完去左6角吹水
等多d人就係紅鄧吹
吹到3點幾同佢去左陽光打通
佢跳製了-3-
成晚傻下傻下咁..哈哈
10點幾食左個早餐
傾多陣就返左屋企
星期四
返到屋企訓左2個中
詩雯打黎叫醒我-3-
喊曬口..咩事
個人同係暈下暈下
之後叫我同佢飲酒
今日同尋日完全係2個人
唔係好識笑
好炆~
之後同李興去左社區
突然諗返去一d過去既事..心情好唔底落
自己坐左係5人場諗野
之後佢又叫我同佢飲
買左2支ice
同佢傾左陣..佢訓左
等埋其他人黎我先返屋企
一陣再出去~
再係痴撚線的生活..日日都訓唔夠幾個中-3-
-----------------------------
#我在等一個人 在等我的永恆
#雖然從前最傷痛的最愛的都以完全放下..但傷口還在隱隱作痛.....
|