今朝7點起身換完衫
又唔想返學..哈哈
之後同文良條女吹下水等文良上黎
係到打機
打到嬲xd
11點3個落左去食飯
食完上到黎個個醒曬..
之後又見到晞同yoyo..完全唔知咩事-33-
等房無人訓左一陣
3點幾起身之後同李興玩fifa
輸左百四
2日輸左270
150輸左比et..100輸比李興..40輸左比文良同小q
真係黑仔-3-
玩左陣出左大埔墟食飯
見到有人為袋瓜子嘈- -''''
睇完去左街市食飯
分AB..哈哈
食完各散
-----------------
#沒有愛的傢伙..哈哈