今日去左搵你..
好唔習慣對住你但係無能力拖你鍚你既感覺...
一路叫我走..難道佢地2個重要過我嗎?
打比你無人聽
你可知道我心有幾痛
到聽左..
你講既說話令我真係好傷心
他的影響力真係咁大?
其實我好唔想你同我提起你失戀..
個刻我去想走
好想走去一個安靜既地方
心情好差
返大埔既時候..
打左比你3次
你一次都無聽
返到屋企..打左比你3次
你仍然無聽
你不是答應我7點左右回家嗎?
我緊張你你真的都懂嗎?
我還很愛你..你懂嗎?
-------------------------
YOYO
多謝你既支持
希望你同佢最後可以一齊啦
我都想見到自己兄弟可以真真正正開心咁笑=]
興洋..如果可以一齊..好好對人丫=]
--------------------------
#我願意為了你一等再等
如最後我能和你一起
再辛苦再痛苦我都不在乎
給我永遠最愛的琪琪
|