尋晚去左燒野食@_@
好開心=]
多謝咁多位兄弟朋友
開心到12點..
比人灌左2灌酒之後
嘔左2次
老啦xd
之後比人狂噴野飲xd
覆卓!!!
成個場飲得既都比我地掉曬xdd
我個身可樂..水..酒..乜都有xddd
之後我同蘇正sm爆石
玩左一陣停戰
有龜車到..以為我地打交@@
比佢地逗完之後
同交強去左洗衫沖身
文強一行開
有鬼= =
1點幾2點
聽到有bb仔喊..之後有人係我後邊個小草地行過..但係一令轉頭..無人...
之後行返過大隊
同家樂細ming去左傾計
結果因為某d事..成個人心情唔知點咁
[[表面上我地好好..內裹係點..大家心照啦]]
之後去左新公園玩
好眼訓-3-
直到龍保蘇正丫成係我面前猜1520
先醒醒地
哈哈..佢地玩到好好笑xdd
笑下笑下..就到5點半..
之後返左屋企..
--------------------------------
#不要再花時間在一個不會花時間在你身上的人
|