12點放學
凍到死
返到屋企換左衫去金源搵輝仔
玩左一陣去左接詩雯放學
之後去津津食野
食完過左火車頭
玩到6點幾返左屋企
好耐無試過一咁早返屋企=]
聽日一定玩通=D
------------------------------
#有一種愛叫做放手