尋日11點幾起身
輝仔打左13次黎-3-
之後同佢去金源
玩左陣過左益智
打左陣去左X河食野..
輝仔前女友黎搵佢...
之後我陪卓洪搵人..哈哈
輝仔嬲9我-3-
食完去左5人場
做左件我覺得我有史以黎最偉大既事
用左2分鐘幫輝仔同嘉賢一齊返=D
之後詩雯黎左
佢個樣好似唔開心咁..但係又唔講咩事..
之後去左阿波羅搵李興個d
我細妹成班係火車頭同人打交@@
之後又去左綠粒
係個到出邊打?!
on9架咩- -
咁揚...
之後有個丫婆報警
之後散
2架龜車
我地去左網城附近玩
哈哈
好正...
玩左陣去左食野
文強係咁講屎-33-
食完過左6角
係咁嚇詩雯xD
玩左陣落雨
個個企曬係到-3-
要我帶頭行先一齊行..哈
去左ok
買左d野飲過康後
收到電話小新同佢大佬黎摷我
之後行出去.
見到佢大佬..不過唔見佢..
2邊係到嘈
最後都無事
之後玩到1點幾
比人sm..[雷沙湯圓]= =
好痛= =
瘀左丫大佬= =
之後太攰返左屋企..
#輝仔::下次唔好再咁沖動..唔好下下要斬人..萬大事有我利個兄弟係到=]
#家樂仔::3月15號晚皇室你既xdd
---------------------------------
|