今日放學去左金源打機
之後等輝仔同詩雯黎
去左津津食野
食完去左六角
玩到4點4
送左佢去李興貴
之後我同輝仔同丫嫂去左千秋個到
好過引xdd
等到詩雯出返黎
去左廁所..
[男人最痛]...頂頂頂
又不知不經整嬲左佢-3-
之後佢發嬲返左屋企
8點幾話係城網等
黎黎..正..衰左?!
之後食完大快活去左紅鄧坐
扮狗xdddd
10點半返左屋企....
--------------------------------------
#只要你開心..血血汗汗根本不算什麼