最近..去完一個camp..食左好多肥牛同海膽丸..玩得開心
..好似有小小肥..童軍褲開始穿得有點吃力XD哈哈
..找到個part time..總算有點消磨..一天只做四小時..輕鬆^ ^
..鍾意食雀巢蜂蜜星星XD哈哈
..電腦節開始了..其實我想有部ipod XD要快點看看可唔可以(冷手執個熱煎堆)
..知道其他朋友會考後..各自找到選擇..相信他們吧..他們長大了..懂得處理自己的事了..
..得知母校諸聖的馬sir退休了..諸聖好快被反轉(因為全校最惡的人是他............)
..家輝要我向中一生介紹童軍..緊張..覃副校竟然知我咩名0.0原來我係諸聖都有點知名度XD
..得知我中五的班主任李德興升做主任代替馬sir..wowwow..
|