金日番到去,,排隊,,入課室..早讀,,我就坐系到周圍望下,,睇下書,,合眼訓甘,,P.E換3..MISS WAN話我地換3換刀耐,,要跑樓梯2個圈,,T3T陰公..腳軟喔*!!之後就打排球,,A班分3批,,搞吾掂..比人拉左去同小袁+筠姐果組,,個個刀要打,,-333-"算啦,,是旦落場應酬下..企系到,,打完就睇人地打..同JENNY珍坐左入雨天操場到[姐]太陽,,比MISS發現到我地,,又要出去[哂]太陽了..-0-過去樹果邊坐,,又成日比野咬,,勁痕*金堂PE真HAPI*!!XDD小息,,買野飲..上HALL睇[天使之屎],,搞笑..小息,,成功保護了我的身體..XDDD ENG堂,,就抄生字,,之後抄數,,訓左陣教,,就LUNCH..去海皇食..番到黎,,搭10先記得冇帶12章,,算NA..趕吾切..MATHS堂,,諗住要罰抄,,點知吾洗..真系好*!!>33<好留心聽書,,樂樂佢地系甘講淫野,,變態*!!中文堂好快就過,,冇HW*!!YEAH..放學,,煇煇SD左個MESSAGE黎..睇完勁無奈,,SD SD SD..番HOME*補習就冇SD喇..[ME]到牙SIR隻手瘀哂../3\鬼叫佢衰..練琴..食飯,,打日記,,電腦...........
P.S,,尼排冇打日記,,[1*懶,,2*掛住煲劇,,3*吾想打..]見金日刀幾咩先打..*=]
|