金日吾洗排隊,,SO GOOD*!!視藝,,李SIR第2堂走左,,小息..英文,,訓教..之後話紅雨,,成班系到嗌..xD開心死..小息,,佢地成大班人玩淋雨,,搞笑..=]I.S過左104,,系到喂蚊..超痕*.\ /. 之後訓教,,聽到有宣佈成個人彈起身聽..呵呵*吾洗番學喇..YOHO*過番班房,,汁野..番HOME,,元朗仲細雨過屯門,,-0-系到玩電腦,,食藥..訓教..玩電腦,,沖涼..睇TV..東張西望又有RAIN喇..仲要講FREE WAY*正..>333<15/16笑到我死左..xD之後訓教LU..
P.S,,真系太好喇..>V<
|