| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 14 日 星期四  |
| 2008-08-14 |
分類: 未分類 |
HAHA..祝我生日快樂-V-!
多謝你地既每一句生日快樂
不過發覺鍾海晴你地真系有D問題的!_! 分咁多次打黎ORZ!
亦都多謝吳希TUNG既禮物:)
下晝個陣同左吳希TUNG出旺角買鞋.!
之後陪佢去銀城買公仔D野..佢買完之後,由於時間尚早;;
所以周圍行下..又食埋冬甩[[好味 ]]
行到6點到就走人LU..KEKE!
[[年年都系差你呢句!!過份.. !!]]
|
| 發表時間:2008-08-14 07:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小夜 於 2008-08-14 08:06 PM 發表:
噢.文9比你快先一步T_T' 算了,,生日快樂喔'
|
網主回覆
THZ:) Posted at 2008-08-15 04:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文 於 2008-08-14 08:05 PM 發表:
對了16/8記住黎唷,到時真系4年後見喇. MSN contact:)
|
網主回覆
恩恩..四年後你都未必記得我了-v- Posted at 2008-08-15 04:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文 於 2008-08-14 08:04 PM 發表:
生日快樂x4..呢4年我吾會系HK(Hoped you can remember me)
|
網主回覆
多謝你系黎緊呢4年既生日快樂x4 Posted at 2008-08-15 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文 於 2008-08-14 08:03 PM 發表:
生日快樂喔,估吾到妳會系我走前生日..
|
網主回覆
HAHA..THZ! Posted at 2008-08-15 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|