| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
 |
| 失魂日>3< |
|
今日12點幾起左身...細佬同老公都要出去lu~不過老公未出門口既時候仲係到唱歌...我係到聽緊中島美嘉手[[櫻花紛飛時"老公又唱仲話自己係[[中島梓仲/\/...哈哈笑死我^3^之後就走lu啜啜~我就一個人係屋企..玩電腦..聽歌咁囉之後同呀鍾傾左一陣電話~好唔開心呀!!我同佢講我仲未黎M呀可能中左招=.=傾傾下又講D野嚇人..驚驚..[[老公我係好想有你既BB不過我諗我同你都知道唔係li個時候囉~"之後呀鍾話要訓下就收左線lu~我就係到再聽d歌啦..呀媽又返左黎喎嚇死我因為我開到好大聲佢一開門就好大聲咁鬧我嚇死死/.\..之後呀媽叫我食野我又唔想食冇胃口囉一想起有BB我就..唉..之後去左訓教教豬唔想諗野...一起身就比人玩收到屎昆SMS激死今日係愚人節!!之後又比肥包玩多一次比人玩左兩次=.=無奈~哈哈之後我又玩返屎婷囉好野!!今日又同屎婷傾電傾左好耐佢又唔開心我又唔開心好煩呀!媽咪今日對我好好呀見我唔出聲又唔食野問我咩事唉我都唔知點..後尾我都係食野啦~不過好似失魂魚咁拎碗野出去又倒寫湯食完拎返個碗入去又整跌左唉呀媽都話我咩事...之後諗左好耐又打比朋友最後都係同CINDY落慈中買野驗好驚呀!不過驗左又冇喎~唉想點呀唔清唔楚咁...之後同CINDY呀威去食野再落去搵老公等老公一齊返屋企見到老公我就開心啦~我愛你呀老公譚梓仲您係我嫁>3<嘰嘰
 |
|
刊登時間︰2006-04-02 05:29 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Tt
 |
|
|
家姐.,唔好比咁大厭力自己啦"
厭力大都有問題架__我都係搵其它事做先唔會成日諗住*
冇事架__啜啜啜啜~
|
網主回覆
我都知既不過唔係我想諗到咁係個腦唔聽話~SORRY呀要你擔心>3< Posted at 2006-04-03 05:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|