| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
 |
同譚梓仲半年喇!  |
|
今日同譚梓仲一齊左半年喇!不過今日一d都唔開心佢出去冇同我講過一聲.....打去問佢去邊話同志光出mk....ok啦~之後成晚都冇打過比我.....唔返黎都講聲呀....算咩意思呀!我就去左kiki屋企......唉好唔開心囉!之後早上同屎婷去粉嶺....落車行左一陣就見到佢同志光..我就同屎婷好快咁返左上去先....佢上到黎見到我一句野都冇同我講囉!e+邊個錯呀....我嬲係你成晚一個電話都唔打比我呀!有好多野我都好想講點解你要咁對我呀!你做d傷害我既野我都原諒你....你同其她女仔傾電話msn我都唔出聲...你倒返轉頭覺得我對唔住你...仲話我同人搞過野..你講既說話好難聽你知唔知呀!如果我係有做過的話你要我去死都得...你真係係咁多人知中最hunt我既一個~當初一齊既時你真係令我好幸福開心比到好多希望我...我覺得你同我係注定你會係我老公一生一世.....點解e+會變到咁....你知唔知我晚晚攬住你訓既時候就諗起你同果個女仔我好難受好唔開心呀!如果我係錯既我信你比我錯得多....唔係我未玩夠係你未玩夠..你令我好心淡~我信有一日你會好似以前咁對我好...但我唔知仲有冇信心等到
 |
|
刊登時間︰2006-06-03 09:28 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Tt
 |
|