| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
 |
T﹏T”  |
|
今日一早起身...中午同媽咪去拜山..今日同媽咪幾開心呀!一齊食野又有傾計不過返到屋企好累LU∼仲有細佬個呀SIR打比呀媽話佢唔見左書包=.=死死呀媽好火呀∼不過我叫呀媽平心靜氣D等細佬返黎問清楚先∼好彩呀媽聽我講..細佬話唔係人地偷左係唔知邊個仆街好心收起左..咁都好D呀SIR叫佢星期四返去拎返∼之後我好累就去訓左..不過起身好唔開心呀!屎婷同我講左D野話老公SEND錯SMS比佢...咁我問佢咩啦佢好似又唔想講咁喎∼點知老公又同果個呀欣玩SMS呀!唉∼之後屎婷叫我話屎仲返到黎睇佢手提..我初時話唔睇啦∼不過老公返到黎我都唔知點解拎左佢電話睇一睇到就喊左出黎LU∼今次真係好唔開心∼點解老公要咁呀!我睇到佢SEND話叫佢陪佢就好心痛!!我只不過好累去訓下姐唔同佢傾電話就搵佢..我冇野好講囉∼我成晚一直咁喊但老公都好似唔知咁仲同我玩...點解要厄我呀!都唔係第一次同佢玩SMS啦∼我次次都扮唔知今次真係好過份囉!如果我係唔知佢鍾意你我唔會咁介意∼我希望老公你唔好唔記得佢第一日搵返你既時候你同我講過D咩!而家又咁我嬲死你∼VERY VERY UNHAPPY∼
 |
|
刊登時間︰2006-04-07 06:06 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Tt
 |
|