| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 8 日 星期六  |
 |
老公咋病唔返工~  |
|
今日叫老公返工又唔起身喇!之後又話唔舒服~唉~見佢就知係好眼訓唔起身之嗎!哼~佢老細都有打黎叫佢tim呀老公冇聽之後ANNIE都有SEND SMS比老公問佢去到邊~之後老公叫我SEND SMS比ANNIE同佢講唔舒服~ANNIE話你又想玩咩~=.=之後我一直都幫老公覆佢無奈=.=後尾ANNIE都話再幫唔到老公咁多叫佢好自為之=.=唉~之後3點幾老公起身~我叫佢去睇E生啦~一下又唔得今日星期6下午冇街正睇,C+又唔知有冇喎~死死好彩上次拎左樓下張E務所卡片打左去問5:30前仲有得睇姐~咁我咪整野同老公落去睇啦!不過今日明明約左細佬去買富嫁嗎~=.=之後咪同細佬講睇完E生叫佢去啦~落到去睇E生登記時老公又話多人又EE哦哦咁又唔想等又話人間野細,咁嫁咩~仲講講下我叫佢入去一陣仲話MY我TIM~.\"/.激死....睇完就打比細佬叫佢落黎一齊出左MK...點知一出到去行過去郎豪坊個邊既時候見到嘉屎喎~咁我叫佢啦~佢一個人行街喎~後尾仲話同我地一齊行=.=怪怪地咁去到邊行睇野細佬又唔睇好似唔多岩佢咁~嘉屎就係咁同我講野仲講左佢D唔開心野比我聽.....講左好耐呀都冇得理老公同細佬我開始有D煩煩地就同老公細佬講想叫佢走先啦~冇幾耐行去聯合既時候嘉屎冇啦啦走左,細佬話佢返屋企喎叫佢同我講聲~=.=無奈..之後就去聯合買富睇左一陣買到喇!不過係老公揀比細佬既都好靚呀^^~買左$296之後我地就去左香格里拉食野好累...哈哈食野時老公話D米線叫小辣都好辣喎哈哈笑死~細佬同老公仲唱間野聽緊果D舊歌好怪呀哈哈~食完之後我地打的去左奧海城打機~玩完再返MK買小丸子坐車車返屋企LU~
 |
|
刊登時間︰2006-04-23 08:18 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Tt
 |
|