| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
 |
同二佬去食飯~  |
|
沉晚約左肥包去佢做野果到見工~今日4點幾先起身!仲要係肥包打黎先起身~整好野就去寶林見工去到肥包接我~去到果到先知係D好似大排檔既食野地方=.=見工果時果老細都好恐怖下~我笑姐但我其實好驚....佢係咁講粗口想嚇死人咩~後尾佢叫我聽日返工!咁我之後見完就走LU~6點幾7點打比細佬問佢係咪約左二佬食飯佢就話係MK等咁我就直接出MK搵左呀媽先再去二佬講果間咩王家花~我又打比老公叫佢出黎去食啦又話唔去~激死我!我咪同佢講咁你訓教啦!CUT左線~去到呀媽到呀媽又問我佢兩個到未~我話呀仲唔出呀媽又話人地開左位啦又唔出~咁我再打比老公啦點知打錯去佢屋企=.=之後呀昆叫左屎婷聽我先知打錯屎婷仲同我講佢同緊呀仲傾TEL.\"/.火~打比佢又唔起身仲同人傾TEL我就叫屎婷叫佢出黎~佢又話驚我呀哥見到佢個頭怕唔怕~我話理得佢死啦~咁佢就同細佬出黎LU~去到間野時見到唔係王家花係王家沙哈哈~笑死我我聽錯了~又見到二佬個FD~之後等到老公同細佬黎先一齊食~都OK好味既D上海野~今次又食左7百幾蚊呀好貴~食完之後走啦~呀媽又話要去馬會~我同老公細佬一齊去~之後細佬話佢唔入得去叫我同佢去行街~得番老公同呀媽一齊去買馬哈哈~我就同細佬去左打機~哈哈玩完返去搵佢地~之後就坐車回家LU~
 |
|
刊登時間︰2006-04-27 06:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Tt
 |
|