啊 今日去左wing 屋企la !!!!! 我地睇左"人身探險隊"ep01....ep08
第一集好好笑啊呀!!睇到基範食no1xx既時候 好好笑啊 不過有少少心痛!!!(哈哈)
ep8 真的有D生氣LA 不過.....是為了人身探險隊!!
奎 賢喊果陣 搞到我好感動喔!!!!!
玩左一陣 就走LA!!!!!!!
(姐姐好似有肓腸炎................... )