哈哈 好耐冇黎QOOZA打野LA
見到你地個個都用QOOZA 唔用XG =3=
雖然真係好方便 但係XG 可以正得靚D
今日去同S.2 D人 買書 我都唔係好想同佢地買
佢地就係咁追我地 不過我好有滿足感
同佢地嘈下嘈下 又便左LA 我終於知道Y人地咁仲意講價LA
好好玩 我地仲要去幫D S.2 SALE書 係咪好勁