| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
| 5月29' |
[-心情平服了..開心曬l0'
-呢排h0多野做ah`
弓課..測驗..溫書.. 頭痛喇-3-'
無咩TIME多左出泥..電腦都玩少左.哈哈`
-我好想出街..好想同何欣個D玩..
好耐無出NA -V-' 幾時得ah?!
- 金日個豬包好重..仲要企甘耐'我系甘系到嘈?!,, 哈..
班主任堂..無聊'不過張凱怡系到食野..[三文台]..
之後我就問馬騮..豬古力' Thz..
_____`我地食得超[鬼鼠*].. 笑死我.. 哈哈`
ENG堂..無喇喇要玲聽[計分]'
小息同何欣&清傾計.. /\/\''
化學..佑系悶-3-' 我死都吾會入理科=]
中文堂..講書講得超快-v-'
..LUCH' Thz MoNKeY`
不過佢呢排好似.....吾多理我甘-3-
發生咩事-0-?!
`之後同FiOn玩.. 系你比機會我見到咖炸`哈..
之後MATHS..做下佑訓下..以經好叻喇-0-'
放左學..補習ENG..玩GAME' 我無玩'系到做HW`
放左就去曬相=] >V<
h0ya=]'
|
| 刊登時間:2007-05-29 08:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|