[快走吧蠢才*],,
WLKEITA
暱稱: ;*愛 格 妮 思,-`
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
5月30
5月29'
悶'
5月25*
5月23’
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 2438
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


5月29'

[-心情平服了..開心曬l0'

-呢排h0多野做ah`

弓課..測驗..溫書.. 頭痛喇-3-'

無咩TIME多左出泥..電腦都玩少左.哈哈`

-我好想出街..好想同何欣個D玩..

好耐無出NA -V-'    幾時得ah?!

 

- 金日個豬包好重..仲要企甘耐'我系甘系到嘈?!,, 哈..

班主任堂..無聊'不過張凱怡系到食野..[三文台]..

之後我就問馬騮..豬古力' Thz..

_____`我地食得超[鬼鼠*].. 笑死我..   哈哈`

  ENG堂..無喇喇要玲聽[計分]'

小息同何欣&清傾計.. /\/\''

化學..佑系悶-3-' 我死都吾會入理科=]

中文堂..講書講得超快-v-'

..LUCH'  Thz MoNKeY`

不過佢呢排好似.....吾多理我甘-3-

發生咩事-0-?!

`之後同FiOn玩.. 系你比機會我見到咖炸`哈..

之後MATHS..做下佑訓下..以經好叻喇-0-'

放左學..補習ENG..玩GAME' 我無玩'系到做HW`

放左就去曬相=]  >V<   

                                       h0ya=]'

 

 

 

 

刊登時間:2007-05-29 08:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 WLKEITA 的日誌)


monkey6660 於 2007-05-30 09:47 PM 發表:
YOYOYO!
你識咩eng文嫁"嘰!?
=w=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]