|
|
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
| 痴了線! |
現出不如意就不如意吧! 我應該信任個天!
見一步時行一步.何必為明天憂慮? <<正嗎^^
我真的痴了線!
I miss U s0 much.'
what can I do it?
I hate U now as I don't want to hurt again .
I know I need U !
But U are the bad guY!
I can't love U again as I 'm very disappointed with U .
多希望你對我說一切只是誤會.'',
但事實就是一切
(d英文文法會唔會好差=.=)
***************************************************************************
我沒本領 我不爭氣 假裝不在意
原來我的心有空隙 還留著有你的記憶
眼淚是我 愛情的紀念品
**********************************************************
誰說我放不下 誰說不能去原諒
雖然有時候還是會想他
對的人卻在另個方向
|
| 刊登時間:2008-09-02 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
c/\/\=] xDD" 要回回@________@"=]
|
|
|
WaNGiE 於 2008-09-07 11:51 AM 發表:
|
|
|
WaNGiE 於 2008-09-07 11:50 AM 發表:
|
|
|
NinKy 於 2008-09-07 11:11 AM 發表:
|
|
|
嘿嘿 行街街路過 嘻嘻 送隻細細細cm 比你 要回喔 xdxd
|
|
|
姿姿 路過的!! 我也很欣賞有文彩的人!! 有心機的人 有趣文字的人!! 人人重有不如意的事!!但你會接受這種事嗎? 在不如意的事當中 都有如意事!!這是天意!! 天很愛玩弄人們呢!!你信任個天是正確的! 見一步時行一步 何必為明天憂慮? 其實我有少少不認同呢!! 前面那一個我認同 但後面那句就..... 而家很多人都為了明天的事煩惱!! 很多大人都是這樣子呢!! 所以要想定了明天的路是如何行!! 不要停留在這 等待明天再算!!
其實我英文唔多識 我是英文白痴!! 但我用任何方法!!要知道英文是什麼意思!! 但我也知道是什麼~~不要唔開心呀!! 不要為了一個不愛自己的人!! 是他不欣賞你 珍惜你!! 有很多人會支持你的!! 雖然我唔知自己理解英文係唔係正確!! 但都出至我個心 用心睇你日記!!
我可以話呢!!時間可以沖淡的!! 你會好快好快搵到另一個人呢!! 我地會支持你的!! 唔開心記得打晒出黎呀!! 我黎的時候 也希望見到你開心返啦!!
祝福你能夠忘記他 重新另一段既愛情啦! 努力 加油!!忘記他吧!!
※永遠關心所有朋友的大哥哥﹏Monkey※
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|