|
|
2011 年 4 月 5 日 星期二
.  |
分類: 未分類 |
統統刀同我冷靜..我五要你地咁火..
HIHIHI..
琴日我同曉君唱左第1次k=.=
人地唱個時我系到挽野^^=.=笑4
之後系大埔行左陣.THEN..MOLU^_^.
請不要挑起我說粗口.多謝合作
我要CM^^^^
|
新一本簿 :2011-04-05 10:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
imhang 於 2011-04-06 08:00 PM 發表:
fuck^^
|
網主回覆
你真系整到我好想講粗口^^.
Posted at 2011-04-06 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
BBBBBBBBBBBBBBBBBB Posted at 2011-04-06 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|